Yabancı Dil

TED Adana Koleji olarak, İngilizce dil eğitiminde Avrupa Ortak Diller Çerçeve Programı esas alınarak hazırlanmış ve TED okullarında uygulanmakta olan K12 bütünlüğündeki TED’e özgün İngilizce müfredatını uygularız.

Okul öncesi sınıflarında Türk Eğitim Derneği tarafından yazılmış ve TED Okulları bünyesinde kullanılmakta olan İngilizce eğitim programı ve materyallerini esas alırız. Küçük öğrenenler ikinci dil ediniminin ilk aşamasında dinlemeyi tercih eder ve duydukları dili hafızalarına yerleştirir. Bu, dinleme becerilerini güçlendirir ve dili daha iyi anlamalarını sağlar. Aslında dili öğrenmek değil, gerçek anlamda kullanmak ve doğruluk konusunda endişelenmeden İngilizce konuşmak isterler. Bu sebeple, programımızı yabancı öğretmenler eşliğinde sunarız.

Uluslararası platformlarda başarılı olmaları için ihtiyaç duyacakları tüm olanakları sunan okulumuz, öğrencilerinin farklı öğrenme stillerini göz önüne alarak ve bilgisayar tabanlı bireysel öğrenme programlarını kullanarak öğrencilerinin uluslararası sınavlara girmelerini ve University of Cambridge, IGCSE* gibi uluslararası programları takip etmelerini sağlar. Cambridge programları dahilinde okulumuzda 6. sınıftan itibaren 11-14 yaş grubuna yönelik ICGSE Cambridge Secondary One ve lise yıllarında 14-16 yaş grubuna yönelik ICGSE Cambridge Secondary Two takip edilir.

TED Adana Kolejinde öğrenciler 4.sınıftan itibaren 2.yabancı dil olarak Almanca, İspanyolca yabancı dillerinden birini seçmelidir bunu ders kapsamında seçebilirler.

(*)International General Certificate of SecondaryEducation – Uluslararası Genel Orta Öğretim Sertifikası olan ICGSE, ülkemizde ve dünyadaki uluslararası okullarda yaygın olarak kullanılan öğretim programlarından biridir. ICGSE dersleri; bilgiyi hatırlama, sözel beceriler, sorun çözme, inisiyatif alma, ekip çalışması ve sorgulama becerileri gibi yaşam için gerekli eğitsel becerileri geliştirmesiyle tanınır.

ATATÜRK KÖŞESİ

#

TANITIM FİLMLERİMİZ




TED ADANA GAZETESİ

ŞİİR VE ÖYKÜ KİTAPLARIMIZ

BAĞLANTILAR

# # # # # # # # # # # #