Sanat

GÖSTERİ SANATLARI
Ülkemizde ve dünyada yaşayan tüm müzik kültürlerine yer veren, milli birlik ve beraberliğimizi koruyan, pekiştiren, geliştiren ortak bir müzik repertuvarı kazandırılmasını esas alan müzik dersleri işlemek ve böylece öğrencinin bilişsel, devinişsel, duyuşsal davranışları ile bir bütün olarak gelişmesini sağlamak, okulumuzun müzik derslerinin felsefesidir.

GÖRSEL SANATLAR
Kendilerinin ve başkalarının düşünce emek ve eserlerine saygılı olmayı öğreten bir ortam hazırlamak, sürekli araştırıcılığı ve yaratıcılığı geliştirerek resim eğitimi yoluyla düşünme etkinliğini canlı tutmak, sanat alanında yeteneklerin ortaya çıkarılmasını sağlamak, sanatsal bakış açısı kazandırmak, sanat konusunda tartışabilen, sanat kültür etkinliklerine katılımını davranış haline getiren bireyler yetiştirebilmek, dayanışma ve paylaşmayı pekiştirmektir.
Bu doğrultuda okulumuzda sanat  çalışmaları kulüp bazında da yapılmakta; sanatın, insanın kendini anlamasına sağladığı çok önemli destek yanında, kariyerini ve diğer özelliklerini başkalarına anlatmada sağladığı kolaylıklardan yararlanma isteğimiz kulüp çalışmalarımızın önemini arttırmaktadır.

MÜZİK

Okulumuzda 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflara, müzik dersinde branşlaşma sistemi uygulanmaktadır. Öğrencilerimiz sene başında;  yan flüt, gitar ve keman branşlarından bir tanesini guruplar halinde enstrüman eğitimi alırlar. Her öğrencinin bir enstrüman ile bağ kurmasını amaçlayan bu uygulamamız; modern yaşama uyum sağlamış ve topluma ışık tutabilecek bireyler yetiştirmeyi hedefler.Okulumuzda dört adet müzik atölyesi, bir adet kayıt-stüdyo odası vardır. Bu atölyelerde; branş dersleri, orkestra çalışmaları ve kulüp çalışmaları ile renklendirilmiş müzik dersleri yapılır. Bu çalışmaların sonucunda, kendisini geliştiren her öğrencinin katılabildiği farklı seviyelerde orkestralarımız vardır.Atölyelerimize gelen öğrenciler, kendilerini müziğin içinde hisseder ve dersten mutlu ayrılırlar.

ATATÜRK KÖŞESİ

#

TANITIM FİLMLERİMİZ




TED ADANA GAZETESİ

ŞİİR VE ÖYKÜ KİTAPLARIMIZ

BAĞLANTILAR

# # # # # # # # # #