İlkokul Öğrenci Kulüpleri

GİTAR

Gitar ve Keman kulübü öğrenci seçimlerinde ilkokul 1. Ve 2. Sınıf öğrencileri daha önceden bu iki enstrümandan herhangi birinin eğitimini almış olup ancak geliştirme yönünde bu kulüplere katılabilirler. Çünkü fiziksel ve duyuşsal olarak belirli ölçüler aranmaktadır. İlkokul 3. Ve 4. Sınıf öğrencileri isteğe bağlı iki enstrümandan herhangi birini seçebilirler.

* Ritim yaratma gücünüzü geliştirir

* Zihni dinlendirir.

* Hayal gücünüze katkıda bulunur.

* Parmaklarınıza esneklik katar.

* Müzik zevkiniz gelişir.

* Algılama yeteneklerinize katkıda bulunur.

* Diğer enstrümanlara geçerseniz kolaylık sağlar.

* Arkadaş ortamlarında büyük yardımcıdır.

KEMAN

Gitar ve Keman kulübü öğrenci seçimlerinde ilkokul 1. Ve 2. Sınıf öğrencileri daha önceden bu iki enstrümandan herhangi birinin eğitimini almış olup ancak geliştirme yönünde bu kulüplere katılabilirler. Çünkü Fiziksel ve duyuşsal olarak belirli ölçüler aranmaktadır. İlkokul 3. Ve 4. Sınıf öğrencileri isteğe bağlı iki enstrümandan herhangi birini seçebilirler. Ritim yaratma gücünüzü geliştirir.

SPEAKING CLUP

Diyalog ve konuşma aktiviteleri ile öğrencilerin konuşma seviyeleri yükseltilir drama ve küçük oyunlarla konuşma akıcılığı sağlanır. Öğrencilerin konuşma çekingenliği önlemeyi hedefler farklı aktivitelerle grup ve ikili çalışmalar yaparak konuşma seviyesini yükseltmesi hedeflenir.

STEM

STEM Eğitimi; matematik, fen, teknoloji ve mühendisliğin birbirleriyle entegre edilerek öğretilmesini içeren bir eğitim kuramıdır. STEM Eğitimi, teorik bilgileri yaparak ve yaşayarak öğrenme yönetim ve teknikleriyle uygulama ve bunun sonucunda bir ürün ortaya çıkarabilmeye olanak sağlaması açısından önemlidir. STEM, bireylerin yaratıcı düşünme becerilerini geliştirerek üretkenliklerini ortaya koyabilmeleri açısından birçok olanak sağlamaktadır. Öğrenimi oyunlarla sağlayarak bireylerin; yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerini geliştirmeyi, sorumluluk alma ve iletişim becerilerini geliştirerek takım ruhunun gelişmesini amaçlar.

READİNG CLUB

Yabancı dil öğretiminde okuma becerisi konuşma duyma ve yazma becerileri gibi önemli bir yer teşkil etmektedir. Yabancı dil öğretiminde okuma metnin kullanılması, öğrencilere kültürel, dilsel bir etkinlik sunmak demektir. Bunun yanı sıra okuma eylemi öğrencilere hedef dilde yeni sözcükler, deyimler ve kültürel ifadeler öğretmekte ve yabancı dilin konuşulmasında da akıcılık sağlamaktadır. Reading Club’le çocuklarımızın sevdikleri hikayeleri okurken hem keyifli zaman geçirmelerini hem de dil gelişimlerine katkıda bulunmayı sağlamaktayız.

JR. FLL

Dünyada 14 ülkeden 4500 takımın katıldığı “Junior First Lego League” fuarları ülkemizde de 6-9 yaş arası çocukların bilim ve mühendislik alanlarında ilgilerini çekmek amacıyla gerçekleştiriliyor. Tematik, bilimsel, süreç ve takım çalışması odaklı bir fuar olan Jr. FLL de, 3-6 kişilik takımlar okullarda takım koçu rehberliğinde çalışarak, motorlu hareket eden bir LEGO modeli inşa ediyor ve programlıyor. Ayrıca tematik araştırma yaparak, sonuçlarını hazırladıkları Anlat Bana! Posterini, fuar gözlemcilerine sunuyorlar.

ÇOCUK KOROSU

KORO OLUŞTURMANIN YARARLARI

1-       Birlikte konuşma, söyleme, seslenme ve seslendirmeye gereksinim duymak,

2-       Bu amaçla bir araya gelmek, toplanmak, topluluk oluşturmak

3-       Birlik  olma ve birlikte bir şey üretme bilincine ulaşmak,

4-       Örgütlenmek ve bir temsilci (koro eğiticisi-yöneticisi) aracılığı ile örgütlü çalışmak,

5-       Topluluk (koro) olarak, müzik dili (şarkı dili) ile konuşmak ve söylemek.

MAKER ÇOCUK

Maker çocuk; yurt dışından gelen özel makinelerle çocuklara hiçbir şekilde zarar vermeyen kıl testere, zımparalama, torna tezgâhlarında ahşap malzemelerle çocukların hem el becerilerinin hemde hayal güçlerinin geliştirilmesini amaçlıyoruz. Derslerle de bağlantı kurarak öğrenmeyi daha kalıcı olmasını sağlayacağız. Origami ve kirigami teknikleriyle de beynin az kullanılan bölümlerini çalıştırıp zihin jimnastiği yapmasını hedefliyoruz. Yapılan ürünleri ise yılsonunda sergileyeceğiz.

YAĞLI BOYA

Yağlı boya kulübümüz içinde birçok sanat dalını da kapsamaktadır. Kulübümüze gelen öğrencimizi yağlı boyadan ebru tekniğine, kara kalemden vitraya kadar birçok teknikle buluşturmak öncelikli amacımız.

JİMNASTİK

Jimnastik, vücudu, fiziksel yapısını düzeltme ve geliştirme amacıyla düzenli hareket ettirme sanatı. Uygulaması heyecan veren, seyretmesi ise hayranlık uyandıran, yaşadığımız modern çağa çok uygun olan ve vücudun doğal hareketlerini kullanarak bütün kasların çalışmasını

Sağlayan, böylece izleyenlere sanat tadı veren bir daldır.

BALE

Bale ruh ve beden gelişimine katkıda bulunur, fiziksel olarak içe basma, duruş bozukluğu gibi sorunların önlenmesinde yardımcı olur. Bale eğitimi klasik müzik eşliğinde yapılır ki bu durum çocuğun müzik kulağının gelişmesine olanak sağlar. Bale eğitiminde yapılan esneme hareketlerinde vücut kasları uzatılarak çalıştırılır ki bu durum çocukların kas yapısının düzgün bir biçimde gelişmesine yardımcı olur. Çocuklar balede belli masal karakterlerini canlandırırlar. Masallarda ve hikâyelerde yer almak hayal güçlerinin gelişmesine olanak sağlar. Klasik bale adımlarının belli bir düzende öğrenilmesi çocuğun el kol bacak koordinasyonu kurmasını sağlar.

SATRANÇ VE AKIL OYUNLARI

Satranç oynamayı kulüp düzeyinde öğretmek, öğrencilerin konsantrasyon ve dikkat sürelerini oyun oynayarak yükseltmek. Sabırlı ve çok yönlü düşünmeye alıştırmak. Olasılık hesapları yapmasını sağlamak. Farklı düşünme becerileri sayesinde olaylara ve sorunlara yorumlayarak çözüm bulmak. Centilmenliği ve karşısındaki kişilere karşı saygılı olmayı öğretmek. Yenilme ve yenme duygularını yaşatmak. Hatalarını anında göstererek sonuçlarını göstermek ve bunlardan ders çıkarmayı öğrenmek. Mücadele etmeyi ve enerjisini sonuna kadar kullanmayı bilmek. Farklı arkadaşlar edinmek. Grup çalışmaları yaparak işbölümünü ve kendine düşen sorumlulukları yerine getirmeyi öğrenmek. Yarışmalarda okulumuzu her haliyle temsil edebilecek seviyelere getirmek.

TENİS

Çocuklarımızın zihinsel ve bedensel gelişimlerine olağanüstü katkılar sağlayan bir spor dalıdır tenis. Sosyalleşirken eklenecek, eğlenirken rekabetin her yönünü hazmedebilecek olgunluğa sahip olacaklardır. Ayrıca TED ailesi çatısı altında akademik başarının yanında sportif başarısıyla da bireyselleşmenin en büyük mutluluğunu yaşayacaktır.

YÜZME

Yüzme kulübümüz içerisinde yüzme bilmeyen çocuklara yüzmeyi sevdirip öğretmek ve yüzme bilen çocukların gelişimini sağlayarak verimli bir ders olarak geçirmeyi planlıyorum.

BASKETBOL

Basketbol sağlıklı bir vücuda kavuşmasını sağlayarak fiziksel acıdan gelişiminizi destekler aynı zamanda takım olma bilinci kazandırarak sosyallik ve liderlik özelliklerinin gelişmesini sağlayan spor branşıdır.

DESTİNATİON&IMAGİNATİON(CHALLENGE)

DI (Destination Imagination) İngilizce kulübünün amacı; yaratıcılık, eleştirel düşünme, takım içinde etkin görev alma, zamanı en iyi şekilde kullanma ve problem çözme becerilerini öğrencilere kazandırmaktır. DI bir yarışma kulübüdür, hedefimiz Türkiye turnuvalarında başarılı olarak, Amerika’daki dünya finallerine katılmaktır. İngilizce, Fen Bilimleri ve Matematik derslerinde başarılı, yaratıcılığı her alanda kullanabilen, drama ve dans etme yeteneğine sahip, grup çalışmasına yatkın, yurt içi/dışı yarışmalara katılabilecek öğrenciler bu kulübe katılabilirler.

DESTİNATİON&IMAGİNATİON(EARLY LEARNİNG)

DI (Destination Imagination) İngilizce kulübünün amacı; yaratıcılık, eleştirel düşünme, takım içinde etkin görev alma, zamanı en iyi şekilde kullanma ve problem çözme becerilerini öğrencilere kazandırmaktır. DI kulübünün 1. sınıf basamağında öğrencilerimiz temel olarak belirli materyalleri kendilerine verilen süre içerisinde grup çalışmasıyla etkili şekilde kullanmaya çalışarak problem çözme becerilerini geliştirecektir. Kulüp çalışmalarımızla öğrencilerimiz yurtiçi ve yurtdışı turnuvalara katılabilir ve yaratıcı fikirlerini topluluk önünde sunumlar yaparak anlatma fırsatı elde edebilirler.

SERAMİK

Bireyin el göz koordinasyonunun kuvvetlenmesinde üç boyut algısının gelişmesinde önemli bir katkı sağlayan seramik eğitimi aynı zamanda bireyin yaratıcı, üretken ve estetik bir bakış açısı kazanmasına yardımcı olur. Kulübümüze gelen öğrencilerimizle rölyef ve heykel çalışmalarımızın yanı sıra endüstriyel ürün tasarımı(vazo,saksı,takı magnet vb.)çalışmalarının da yapılması planlanmaktadır.

HALK OYUNLARI

Halkoyunları içinde barındırdığı kardeşlik duygusu, melodi, ritim ve hareket yapısı ile öğrencilerin bedensel ve ruhsal gelişiminde önemli bir faktör olarak karşımıza çıkmaktadır. Birlikte oynamanın avantajı ile kaynaşmayı, beraber hareket etmeyi, paylaşmayı ve kendini ifade etme becerilerini geliştiren halkoyunları kulübünde uygulanacak olan etkinliklerle öğrencilerimizin bireysel gelişiminin yanı sıra toplumsal gelişimine de katkıda bulunulacaktır.

ATATÜRK KÖŞESİ

#

TANITIM FİLMLERİMİZ




TED ADANA GAZETESİ

ŞİİR VE ÖYKÜ KİTAPLARIMIZ

BAĞLANTILAR

# # # # # # # # # # # #