Kayıt Kabul Süreci

TED Adana Koleji Özel Anadolu Lisesine 2017-2018 eğitim- öğretim yılı için sadece 9. sınıf düzeyinde öğrenci alınacaktır. 9. sınıf için kontenjan önceliği 2016-2017 eğitim öğretim yılında okulumuzun 8. sınıfında öğrenim gören öğrencilerimizde olacaktır.

Lise Mevcut Öğrencilerin Kayıt Yenileme Süreci

2016-2017 eğitim öğretim yılında okulumuzun 8. sınıfında öğrenim gören öğrencilerimizin lise erken kayıtlarının 5 Mayıs 2017 tarihine kadar tamamlanması gerekmektedir. Bu tarihten sonra, 8. sınıf öğrencilerimizin lise kayıtları boş kontenjan olması durumunda yapılacaktır. TED Adana Koleji Özel Ortaokulunda öğrenim gören öğrencilerimizin, TED Adana Koleji Özel Anadolu Lisesine doğrudan geçiş hakkı vardır. Ancak; lise müfredatındaki bilim, yabancı dil, sanat ve teknoloji ile zenginleştirdiğimiz ulusal ve uluslararası eğitim programlarına yerleştirme yapılırken öğrencilerimizin akademik başarıları kriter alınacaktır.

Lise Aday Öğrencilerinin Kayıt Süreci 

TED Adana Koleji yüksek hedefleri bulunan bir okuldur. Lise kısmımıza kayıt için iki yol kullanılacaktır. TED Genel Merkezi tarafından okulumuzda yapılan ve değerlendirilen Okula Giriş Sınavında başarılı olarak görünmesi veya TEOG Yerleştirme Puanının 450 ve üzeri olması gerekmektedir. Kayıt için davet edilen aday öğrenciler PDR uzmanları ile yapılacak olan gözlem ve görüşmeye neticesinde komisyon kararına göre alınacaktır. Görüşme ve gözlem sonuçlarının komisyonca değerlendirilmesi sonucunda kesin kayıt süreci tamamlanacaktır. Lise müfredatındaki bilim, yabancı dil, sanat ve teknoloji ile zenginleştirdiğimiz ulusal ve uluslararası eğitim programlarına yerleştirme yapılırken öğrencilerimizin akademik başarıları kıstas alınacaktır.

Lisede Başarı Bursu 

Okulumuz tarafından TEOG Yerleştirme Puanı ve okula kayıt tarihi dikkate alınarak Başarı Bursu verilecektir. Konu ile ilgili detaylar ilerleyen dönemde okulumuz tarafından duyurulacaktır.

ATATÜRK KÖŞESİ

#

TANITIM FİLMLERİMİZ




TED ADANA GAZETESİ

ŞİİR VE ÖYKÜ KİTAPLARIMIZ

BAĞLANTILAR

# # # # # # # # # # # #